Medlemsträffar

2024-03-06: Sverigekollen – Läget i landet

Svenskt Kvalitetsindex (SKI) släpper årligen Sverigekollen som sammanfattar trender och tendenser kring kundupplevelsen i Sverige. Årets upplaga släpps torsdagen den 22 februari i samband med ett frukostseminarium i Stockholm - och du som medlem hos SIQ är välkommen att delta! Den 6 mars håller vi ett digitalt medlemsseminarium tillsammans med SKI där vi får en sammanställning av kundstudier, insikter och lärdomar från året som gått. Ge dig själv insikterna för att ta dig an 2024. Vi befinner oss fortsatt i en tid som präglas av osäkerhet, instabilitet och oförutsägbarhet. Hur påverkas kunders behov, krav, förväntningar och beteenden i tider av kris? Hur skapas nöjdhet och lojalitet? Vilka drivkrafter är viktigast? Under detta seminarium presenterar och diskuterar vi hur framtida utmaningar bör hanteras.

Välkommen på Lanseringsfrukost för Sverigekollen, Hotel Clarion Sign, Stockholm

Torsdag 22 februari
08:30 – 09:30

Webbseminarium

Onsdag 6 mars
08:15 – 09:15

Inget förändras – allt är nytt

Åter igen är det dags för Sverigekollen som är Svenskt Kvalitetsindex sammanställning av kundstudier, insikter och lärdomar från året som gått. Det är även denna gång svårt att ta in och sätta ord på det som sker i omvärlden. Vi befinner oss fortsatt i en tid som präglas av osäkerhet, instabilitet och oförutsägbarhet. Listan av kriser och problem kan göras lång. Hur påverkas det kundernas behov, krav, förväntningar och beteenden i tider av osäkerhet och kris? Hur skapas nöjdhet och lojalitet? Vilka drivkrafter är viktigast?

Välkommen till ett medlemsseminarium där vi tar oss an just dessa frågeställningar utifrån rykande färsk data och kundperspektivet i SIQ-modellen.

 

Johan Parmler
VD, Svenskt Kvalitetsindex

 

Jacob Hallencreutz
Styrelseordförande och koncernchef EPSI Rating Group

 

Katarina Barter
Medlems- och nätverksansvarig, verksamhetsutveckling och rådgivning

 

Susan Ballhausen Bjelke
VD SIQ, Institutet för kvalitetsutveckling